niedziela, 28 lipca 2019

Wywiad z bookstagramerką #2

1. Opowiedz trochę o sobie.
Cześć wszystkim, którzy to czytają! Nazywam się Jaśmina, mam prawie 15 lat i idę do 9 klasy w Szwecji, gdzie mieszkam od 4,5 lat. Jestem najstarszą z trójki rodzeństwa, a kolekcja książek w moim domu sięga na pewno 3000 tytułów (większość mojego taty). Można więc powiedzieć, że miłość do czytania mam we krwi. Oprócz czytania - oczywiście - moimi pasjami jest także śpiewanie, tańczenie, granie na pianinie, organizowanie, nauka i czy oglądanie YouTube'a zalicza się do pasji? :)

2. Skąd pomysł na to, że książki stały się tematem twojego Instagrama/bloga?
Szczerze mówiąc pomysł na założenie YouTube'a po prostu wpadł do mojej głowy, wymyśliłam jakąś nazwę - i tak oto jestem tutaj. To była ZDECYDOWANIE dobra decyzja.

3. Czym jest dla ciebie bookstagram?
Bookstagram to dla mnie miejsce, w którym mogę podzielić się moją pasja i miłością do książek - czego większość osób w mojej klasie niestety nie rozumie - ale znalazłam tu także wielu nowych przyjaciół i wspaniałych osób. Jest to też dla mnie miejsce bezpieczne - nie spotkałam się tutaj nigdy z hejtem.

4. Co najbardziej lubisz w czytaniu?
Najbardziej w czytaniu lubię to, że mogę "wejść'' do innego świata i zanurzyć się w marzeniach - a jestem osobą bardzo marzycielską.

5. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Moją ulubioną książką jest "Ponad wszystko- czytam ją właśnie po raz trzeci, a więcej o niej znajdziecie na moim koncie.

6. Niedawno prowadziłam pewną akcję. Nie wiem, czy pamiętasz, ale mniejsza z tym. Chodzi mi o akcję o niedocenionych książkach. Znasz może jakiś tytuł wpasowujący się w nią. Czyli książka która wywołała w tobie niesamowite emocje a strasznie mało o niej słychać.
Hmm, muszę się nad tym pytaniem dłużej zastanowić. Już wiem, zdecydowanie seria "Klejnot". Jest to seria przypominająca Royal, ale zdecydowanie nie jest podróbką tej serii - to opowieść dużo bardziej mroczna.

7. Jak wiesz, lub nie, uwielbiam zbierać i zaznaczać w książkach cytaty. Jaki jest twój ulubiony cytat i z jakiej książki/filmu/serialu?
Niestety nie jestem osobą, która pamięta wiele cytatów (bardzo chcę to zmienić!), ale pamiętam, co powiedział Kevin z Riverdale: "Betty's ponytail is iconic and beyond aproach" oraz Rosa Parks (ten cytat akurat nie jest akurat z żadnego filmu ani książki): "I belive there is only one race, the human race".



8. Uwielbiam oglądać filmy i seriale. Stąd to pytanie . Jaki jest twój ulubiony film, serial? (Możesz wskazać oba tytuły) 
Ulubiony film/serial: Jane the virgin i Five feet apart

9. Czy zmieniałabyś coś w swoim bookstagramie/blogu? Jeśli tak dlaczego? ( Jeśli nie chcesz możesz pominąć drugie pytanie)
Mój bookstagram jest bardzo niejednoility, często zmieniam styl zdjęć, bardzo chciałabym to zmienić i znaleźć mój styl. 

10. Czy autorzy książek są dla ciebie jakąś inspiracją? 
Niestety nie wiem dużo o autorach książek, więc nie są też dla mnie inspiracją.

11. Kto na ten moment jest twoim największym autorytetem?
Moim największym autorytetem jest chyba moja mama, ponieważ jest kochana, zawsze mi pomaga, ze wszystkim sobie radzi i w przyszłości chciałabym być taka jak ona.

12. Czy jest książka która wywarła na tobie ogromne wrażenie? Jeśli tak to jaka?
Książka "Raczej szczęśliwy niż nie" wywarła na mnie OGROMNE wrażenie, przeczytałam ją w dwa dni, a po skończeniu ostatniej strony byłam w szoku przez dobre dwa dni.

13. Co robisz, gdy książka od pierwszych stron nie przypada ci do gustu? Odkładasz czy czytasz do końca?
Jeżeli jakaś książka mi się nie podoba zwykle naprawdę staram się przeczytać ją do końca, jest mało książek które muszę odłożyć bez dokończenia.

14. Co chciałabyś przekazać początkującym bookstagramerom i blogerom?
Uważam się za początkującego bookstagramera (prowadzę konto ok. dwa miesiące), ale najważniejsze w prowadzeniu bloga lub bookstagrama jest zdecydowanie bycie sobą, bycie otwartym. Miło także jest zaczynać rozmowy z innymi bookstagramerami: dzięki temu można poznać wielu nowych przyjaciół.😊


Poznaj mnie lepiej:
Kawa czy herbata: herbata, nie lubię kawy, ale najbardziej lubię zimne napoje
Maliny czy truskawki: generalnie jestem owocowym-niejadkiem, ale lubię sok malinowy.
Mój ulubiony owoc to.... jabłko (jeden z trzech owoców, które jem).
Książka na podstawie filmu czy film na podstawie książki?: i tak, i tak, obie wersje mogę pokochać
Narracja 1os czy narracja 3os?: zdecydowanie 1os. Wtedy możemy dowiedzieć się, co czuje i myśli główny bohater, a inni owiani są lekką tajemnicą.....
Ulubiona muzyka: jakikolwiek styl mają Imagine dragons i Avicci
Opisz siebie jednym słowem: kreatywna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz