poniedzia艂ek, 24 czerwca 2019

R E C E N Z J A




Tytu艂: "Wybrana o zmierzchu"
Autor: C. C. Hunter
Wydawnictwo: Feeria Young

馃敻馃敻馃敻

UWAGA! Opis mo偶e zawiera膰 spojery!
Opis: W Wodospadach Cienia Kylie odkry艂a 艣wiat o wiele dziwniejszy, ni偶 kiedykolwiek mog艂aby si臋 spodziewa膰. Czy kiedykolwiek wyobra偶a艂a sobie, 偶e jej najlepszymi przyjaci贸艂kami b臋d膮 wampirzyca i czarownica? Czy my艣la艂a, 偶e b臋dzie ucieka膰 przed wrogiem i mierzy膰 si臋 z w艂asnym dziedzictwem i moc膮? Czy kiedykolwiek 艣ni艂a o dokonywaniu wyboru mi臋dzy wilko艂akiem, kt贸ry z艂ama艂 jej serce, ale za wszelk膮 cen臋 chce j膮 odzyska膰, a p贸艂elfem, kt贸ry by艂 przy niej, ale wycofa艂 si臋, zanim los da艂 im szans臋?
Kylie musia艂a opu艣ci膰 Wodospady Cienia ze swoj膮 rodzin膮. Gdy jej trop wpada najpot臋偶niejszy wr贸g, dziewczyna widzi przed sob膮 tylko jedn膮 mo偶liwo艣膰: musi przej艣膰 przemian臋 i w pe艂ni zaw艂adn膮膰 swoj膮 moc膮. Tylko to pozwoli jej powstrzyma膰 Maria. Jej podr贸偶 ku w艂asnej to偶samo艣ci nie zako艅czy si臋 jednak, dop贸ki jej serce nie dokona ostatecznego wyboru. Wszystko zmierza ku tej decyduj膮cej chwili, gdy Kylie ostatecznie przypiecz臋tuje sw贸j los i na zawsze odda komu艣 serce.

馃敻馃敻馃敻

Pi膮ty tom czyli ostatni tom mojej ukochanej serii Wodospady cienia. Jest mi ogromnie smutno, 偶e 偶egnam si臋 z bohaterami: z Kylie, Derekiem, Lucasem , Mirand膮, Perrym, Delia i wieloma innymi. Mo偶e dziwnie to brzmi, ale ciesz臋 si臋 z tego jak ta historia si臋 zako艅czy艂a. Ciesz臋 si臋 g艂贸wnie z powodu Kylie. Kylie jest bohaterk膮, kt贸ra zdoby艂a moje serce. Z tak cudown膮 bohaterk膮 jeszcze si臋 nie spotka艂am. Z tak bardzo ludzk膮 bohaterk膮. To jak rozwin臋艂a si臋 , to jak si臋 zmieni艂a jest niewiarygodne. Kylie sta艂a si臋 moj膮 przyjaci贸艂k膮. Ciesz臋 si臋 偶e Kylie znalaz艂a to czego szuka艂a, ciesz臋 偶e ma przy sobie t臋 osob臋 kt贸r膮 kocha i jest kochana. Ciesz臋 si臋, 偶e odkry艂a kim jest. Co mog臋 wam jeszcze powiedzie膰. Uwielbiam t臋 seri臋. B臋d臋 to powtarza膰 do ko艅ca 艣wiata i jeszcze d艂u偶ej. Wodospady cienia wywo艂uj膮 we mnie niesamowicie emocje. Jedno wspomnienie o tej serii a mnie przechodz膮 ciarki. Czytajcie t臋 seri臋. Przy niej zawsze p艂acz臋, 艣mieje si臋 i tak w k贸艂ko. KOCHAM, KOCHAM I KOCHAM!!! To jedyne co mog臋 wam przekaza膰. Na pewno jak ju偶 kupi臋 trzeci i pi膮ty tom to przeczytam j膮 jeszcze raz , a potem jeszcze i jeszcze do znudzenia . Co ja gadam nigdy mi si臋 nie znudzi. 呕ycz臋 wam tylko takich ksi膮偶ek. Ksi膮偶ek, kt贸re zaw艂adn膮 wami i waszymi emocjami.
W komentarzach mo偶ecie mi napisa膰 jaka ksi膮偶ka w waszym przypadku wywo艂a艂a u was takie emocje jak u mnie wywo艂a艂y Wodospady cienia .馃槀 Dzi臋kuj臋 za przeczytanie . 馃槉 Mi艂ego dnia. 

2 komentarze:

  1. S艂ysza艂am o tej serii, ale nigdy si臋 ni膮 bardziej nie interesowa艂am, ale teraz nie wiem czy to nie by艂 b艂膮d :D
    Twoja recenzja naprawd臋 mnie zach臋ci艂a i je艣li b臋d臋 mia艂a okazj臋 to ch臋tnie po ni膮 si臋gn臋 :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wodospady cienia to naprawd臋 cude艅ko 馃挄 polecam serdecznie 馃挄

      Usu艅